16. - 18. listopada 2004.

HODOČAŠĆE U PADOVU I TRSAT

U petak 16. listopada u 23 sata krenuo je autobus sa 50 vjernika ispred franjevačke crkve u Tvrđi na hodočašće u Padovu i na Trsat. Unatoč laganoj kišici i prohladnom vremenu putnici su veseli i dobro raspoloženi nakon kratke molitve započeli putovanje. Oni kojima se nije spavalo imali su priliku upoznati život Svetog Antuna gledajući film o svecu svega svijeta..

Nakon devetosatne vožnje uz povremena kraća zaustavljanja stigli smo u Padovu. Najprije smo se uputili u baziliku sv. Antuna gdje nas je dočekao fra Marko Planinić, franjevac-konventualac iz Hrvatske. On nas je proveo kroz baziliku i upozorio na ono što bi trebalo svakako posjetiti i vidjeti.

Također nam je osigurao mjesto i vrijeme za slavljenje svete mise koju je predvodio p. Željko Paurić. U koncelebraciji je bio monsignor don Antonio Fioravanzo koji je kao konfratar osječkog samostana za ovu zgodu došao iz Vicenze u Padovu. Na svetoj su misi bili i prijatelji samostana gospodin Pavao Kršulj i njegova supruga Luiza koji inače žive u Carpiju.

Nakon ručka iz torbe pohodili smo svetište svetog Leopolda Bogdana Mandića, sveca naše krvi koji sve više postaje poznat po čitavom svijetu. Ondje, u crkvi sv. Križa, p. Željko je uz sudjelovanje svih hodočasnika podijelio sakramenat bolesničkog pomazanja gospodinu Pavlu jer je on to zaželio budući da stalno ima problema sa zdravljem.

Oko 15 sati krenuli smo put Rijeke, a u 20 smo sati stigli u hotel «Lucija» u Kostreni gdje smo prenoćili. U nedjelju ujutro nakon zajutraka uputili smo se na Trsat. U svetištu Gospe Trsatske slavili smo svetu misu i obavili pobožnost križnog puta. Nakon razgledavanja samostanske riznice i ostalih znamenitosti vratili smo se u Kostrenu na ručak. U 14 smo sati započeli povratak za Osijek. Usput smo se kratko svratili u Cernik gdje smo se malo odmorili i razgledali Arheološko-biblijsko muzejsku izložbu koju je postavio rođeni Cerničanin dr. fra Tomislav Vuk, profesor na Franjevačkom Biblijskom institutu u Jeruzalemu. U 22 sata umorni ali puni lijepih doživljaja i dojmova s ovog hodočašća doputovali smo u Osijek.